Friday, May 6, 2011

1st for now (macam histeria)

okay..aku balik ke sini nak buang sawang kat sini..dah banyak dah sawang nya..dah berhabuk..penat labah-labah..hari-hari duk tolong aku isi kekosongan blog ni..aku bukan apa..aku malas + aku xpandai mengarang..langsung OKAY..

aku nak cerita pasal hari ne..tapi dah di sebabkan jam kat tangan aku dah masuk pukul 2.00 pagi..aku akan cerita pasal semalam..iaitu hari khamis..dimana aku telah bertarung separuh nyawa menjawab exam statistic..actually exam tu xda la susah mana pon..cuma besa la kan..aku dari sekolah menengah dulu hobi aku memang lena dalam kelas..so..no wonder la aku xdapat jawab exam dengan gilang gemilang macam apa yang kawan-kawan aku selalu buat bila jawab exam..tapi aku rasa bangga jugak la..tadi aku dapat jawab..siap sempat lena lagi..hah..cuba habaq bagi..budak genius pon xbole lena dalam exam..aku ne maknanya lagi genius neh..

hari khamis aku xda benda bes pon yang jadi..pagi-pagi lagi aku dah pi kelas.exam pukul 9 - 12 tengah hari..balik dari exam.sampai bilik dah pukul 1 tengah hari..pukul 2 lebih-lebih..aku dah cari tempat keramat aku..empuk bagai..haha!pastu aku lena sampai pukul 8!haha! okay aku taw aku terlepas solat asar..huhu..
aku terjaga dari tido setelah aku dengar kawan aku duk meradang sorang-sorang..puas aku tengik dia maki laptop dengan broadband dia..sampai nak hempuk,baling-baling lah kira..macam dah kena histeria..aku fikir macam nak bangun dari katil..pi usap2 dada dia suh selawat banyak-banyak ja..

aku tanya dia dari jauh*orang histeria kita xboleh duk dekat

"jim(nama dia azeem)..awat hang neh? marah gaya..laptop hang masalah apa?"

"ntah la weh..macam apa ja laptop ne..tiba-tiba ja xmau connect internet.tadi aku tengok iman pakai oke ja.." dia jawab dengan nada slow..

aku bangun p dekat dia.niat nak tengok laptop dia..kot la aku boleh guna aplikasikan ilmu aku sikit..sampai ja dekat dia, aku tarik wayar external untuk broadband.aku bagi kat dia.aku belah masuk toilet..dalam toilet aku jerit kuat-kuat,

"okay lah hang xsambung wayar.hang maki laptop hang"

No comments: