Monday, January 3, 2011

isteri kedua


semua orang juga ada impian..impian bagi aku macam sesuatu yang aku nak..dan aku akan usahakan sampai dapat..cita-cita pulak bagi aku sesuatu yang berlainan..sebab cita-cita bagi aku suatu yang diidamkan dan susah sekali nak capai..cita-cita memerlukan usaha yang berpanjangan...

impian aku, dulu-dulu mula-mula masok ke sini...adalah nak simpan duit..yaa..dulu aku sangat teringin nak simpan duit..sebab aku memikirkan aku akan menanggung anak orang suatu hari nanti..tapi apakan daya..impian tu aku masih lagi tengah usahakan sedikit demi sedikit...

tapi baru-baru ne plak..aku telah menghabiskan duit yang aku simpan semata-mata nak capai impian aku yang baru..iaitu nak merasakan sendiri perasaan menggunakan barang yang canggih-canggih..haha..sebab selalunya aku la yang paling mundur antara kawan-kawan aku..sebab..aku xsuka berbelanja membuang duit untuk membeli barang-barang eletronik..aku lebih suka menghabiskan duit-duit aku dengan membeli makanan..tu ja..tapi jumlah yang aku habiskan, lebih kurang ja dengan jumlah orang lain guna buat memajukan diri..

so kali ini..mungkin kali terakhir la..aku membeli handphone mahal a.k.a ISTERI KEDUA AKU...xda la mahal sangat pon..tapi dah cukai turun kan...aku ambik peluang lah..haha!aku minat handphone ne sebab apa tau, sebab warna dia..aku tengok warna, aku dah nekad nak beli!aku xtengok lagi function ka apa..haha..ngok kan?


ne ada gambar bini aku yang kedua..


i like her colour!


yang ne adik-beradik dia kot..haha..



ok sekian..haha!masih lagi excited menggunakan hanphone baru..haram-harap xhilang..huu

4 comments:

oney said...

HAHAHA! cececeyyy. syok dia.
amboih. isteri pertama ada dah? tak tahan. haha

usuallymebyshahir said...

haha!adaaa.......haha

♥iyien♥ said...

wey, da bli ka hah ? xtgu aku ! demmit!

usuallymebyshahir said...

haha!aku gtaw dah an nak beli